-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Kategorie
- Stymulatory łechtaczki
- Klasyczne damskie wibratory
- Wibratory punktu G
- Podwójna rozkosz- wibratory króliczki
- Wibratory różdżki, masażery WAND
- Wibratory dla par
- Wibratory wielofunkcyjne
- Mini wibratory, wibratory Bullet
- Wibratory na palec, wibratory na język
- Wibratory do bielizny
- Realistyczne wibratory
-
Dla niej
- Stymulatory łechtaczki
- Klasyczne damskie wibratory
- Wibratory punktu G
- Podwójna rozkosz- wibratory króliczki
- Wibratory różdżki, masażery WAND
- Wibratory dla par
- Wibratory wielofunkcyjne
- Mini wibratory, wibratory Bullet
- Wibratory na palec, wibratory na język
- Wibratory do bielizny
- Realistyczne wibratory
-
Dla niego
-
Dla par
- Bielizna
- BDSM
-
Drogeria erotyczna
- Tabele rozmiarów bielizny
- Płatności
- Blog
- Nowości
-
-
Kategorie
- Stymulatory łechtaczki
- Klasyczne damskie wibratory
- Wibratory punktu G
- Podwójna rozkosz- wibratory króliczki
- Wibratory różdżki, masażery WAND
- Wibratory dla par
- Wibratory wielofunkcyjne
- Mini wibratory, wibratory Bullet
- Wibratory na palec, wibratory na język
- Wibratory do bielizny
- Realistyczne wibratory
-
Dla niej
- Stymulatory łechtaczki
- Klasyczne damskie wibratory
- Wibratory punktu G
- Podwójna rozkosz- wibratory króliczki
- Wibratory różdżki, masażery WAND
- Wibratory dla par
- Wibratory wielofunkcyjne
- Mini wibratory, wibratory Bullet
- Wibratory na palec, wibratory na język
- Wibratory do bielizny
- Realistyczne wibratory
-
Dla niego
-
Dla par
- Bielizna
- BDSM
-
Drogeria erotyczna
- Tabele rozmiarów bielizny
- Płatności
- Blog
- Nowości
-
-
Zwroty i reklamacje
Reklamacje i zwroty
Zwroty jak i reklamacje przez Inpost Paczkomat® są całkowicie darmowe. W przypadku prawidłowo przeprowadzonej procedury nie poniesiecie żadnych dodatkowych kosztów.
ZWROTY
Nasz sklep wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, dlatego oferujemy komfortowe zwroty bielizny i akcesoriów erotycznych za pośrednictwem Inpost Paczkomat®. Jednocześnie wydłużyliśmy czas na dokonanie zwrotu z 14 do aż 60 dni. Dzięki temu posiadasz zakupiony towar, ale zyskujesz znacznie więcej czasu na podjęcie decyzji. Wypadły Ci inne wydatki? A może zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Może najzwyczajniej w świecie się rozmyśliliście- zdarza się. Dlatego nasz sklep erotyczny oferuje Wam możliwość łatwego zwrotu.
Ważne- o czym musicie pamiętać!
Produkty które zamierzacie zwrócić nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania. Wszystkie akcesoria erotyczne mogą być zwrócone tylko bez naruszonych plomb i rozerwanej foli. Produkt zwracany musi się nadawać do dalszej odsprzedaży. Opakowanie z bielizną nie może nosić śladów otwierania, a w przypadku gdy nie było plombowane- może być mierzona jedynie "na inną bieliznę".
Przywołania wymaga art 38 Prawa konsumenckiego, zgodnie z którym prawu odstąpienia od umowy nie podlegają produkty, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach (np. plomby lub folia), które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie wpuszczone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli zapieczętowane opakowanie zostało naruszone. Zatem produkty bez folii lub bez plomb nie podlegają zwrotowi.
W oparciu o cytowany powyżej art 38 Prawa Konsumenckiego nie przyjmiemy zwrotu towaru jeżeli:
- uszkodzone zostały plomby lub zerwana folia ochronna
Kupujesz towar nowy i nieużywany, i taki zwracaj. Załoga naszego sklepu szanuje swoich klientów- tego oczekujemy w zamian.
Nie podlegają zwrotowi również:
- suplementy diety ze względu konieczność zagwarantowania właściwych warunków przechowywania suplementów diety (z wyłączeniem pozytywnie rozpatrzonych reklamacji), oraz o ile nie zostały pomyłkowo przez nas wysłane, lub nie mają fabrycznej wady
Głównym fundamentem naszej działalności jest zaufanie. Nasi klienci mają gwarancję, że towar nie tyko przyjedzie dyskretnie zapakowany, lecz także nie otwierany przez osoby trzecie, że zamówiony towar jest nowy i w pełni higieniczny. Stąd zastrzegamy, że usunięcie plomb, metek, folii itd. uniemożliwi pozytywne rozpatrzenie zwrotu.
REKLAMCAJE, USTERKI
W naszej ofercie posiadamy jedynie nowy towar sprawdzonych i uznawanych na świecie producentów. Jednak ten- jak każda rzecz na świecie, może ulec uszkodzeniu. Jeśli więc uważasz, że zakupiony przez Ciebie produkt ma wady, lub przestał działać prawidłowo, możesz go zareklamować za pośrednictwem sklepu KochamySex.
Każdy produkt posiada swój indywidualny okres gwarancji, który obowiązuje od dnia sprzedaży. W przypadku skorzystania z procedury rozpatrujemy reklamację do 14 dni. Bądźmy jednak szczerzy, najczęściej jest to czas nie przekraczający 3-4 dni. Cały proces reklamacji jest przez nas monitorowany, zależy nam na pozytywnym zakończeniu procesu tak jak Wam.
JAK DOKONAĆ ZWROTU TOWARU:
Do procesu zwrotu towaru wymagany jest paragon, który przesyłany jest przez nas po zakupie korespondencją elektroniczną.
Skontaktuj się z nami pod adresem: zwroty@kochamysex.pl
- poinformuj nas o chęci zwrotu towaru, nie zapomnij wskazać swojego imienia i nazwiska (to obowiązkowe)
- w odpowiedzi otrzymasz automatyczne potwierdzenie złożenia wniosku
- w następnej kolejności otrzymasz kod lub etykietę
Umieść paczkę w najbliższym paczkomacie, i czekaj na informacje. O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu zwrotu poinformujemy Cię drogą elektroniczną
Pamiętaj: Zwrot nie zostanie przyjęty jeżeli nie zostanie przesłany na adres paczkomatu GDA206M, opakowanie gadżetu erotycznego będzie naruszone, jeśli będzie nosiło najmniejsze ślady ingerencji, będzie miało zdjętą plombę lub usuniętą folię. Nie uwzględnimy zwrotu bielizny, jeśli opakowanie będzie uszkodzone lub będzie nosiło ślady otwierania, jeśli metki zostaną zerwane lub jeśli bielizna będzie nosiła ślady przymierzania lub używania.
JAK DOKONAĆ REKLAMACJI TOWARU:
Skontaktuj się z nami pod adresem: zwroty@kochamysex.pl
- poinformuj nas o konieczności reklamacji, podając jednocześnie numer zamówienia
- w odpowiedzi otrzymasz automatyczne potwierdzenie złożenia wniosku
- w następnej kolejności otrzymasz specjalny numer reklamacji, wraz z adresem naszego serwisu. Umieść w paczce reklamowany produkt oraz kartkę z numerem reklamacji oraz opisem usterki. Możesz ją napisać ręcznie, lub skorzystać z dostępnego formularza.
O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu wniosku informujemy w drodze korespondencji elektronicznej
Tematy powiązane: