Wczytuję dane...
Reklamacje

REKLAMACJE

Sprzedajemy fabrycznie nowe, w 100% oryginalne produkty, które w sytuacji stwierdzenia wad fabrycznych lub usterek w ciągu 2 lat od daty zakupu zostaną wymienione na nowe lub naprawione. W przypadku produktów objętych gwarancją producenta jej szczegóły znajdują się na dołączonej karcie gwarancyjnej.
Przed wysłaniem zamówienia sprawdzamy (w miarę możliwości) czy zakupione przez Ciebie akcesoria są w pełni funkcjonalne i kompletne. Czasem się jednak zdarza, że produkty posiadają wady ukryte. Jeżeli wykryjesz taką wadę wyślij nam informację mailem na adres kontakt@kochamysex.pl w celu uzgodnienia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy 14 dni kalendarzowych licząc od dnia jej złożenia.

Kiedy mamy do czynienia z reklamacją.

Z reklamacją mamy do czynienia wtedy kiedy otrzymany przez nas produkt ma wadę, lub gdy produkt nie działa, przestał działać, jest niezdatny do użytku bądź uszkodzony.

Warunki reklamacji kiedy produkt nie podlega reklamacji

Asortyment sprzedawany przez sklep erotyczny jest dosyć specyficzny, dlatego produkty odsyłane do nas w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne i być czyste. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia produktu wynikłe z jego użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem. Nie można także reklamować produktu który zużył się w sposób naturalny, na skutek eksploatacji ( czyli takich produktów jak masturbatory ).

Jak dokonać reklamacji

  • Upewnij się że wada produktu jest rzeczywista a ty obsługujesz go zgodnie z instrukcją.

Na zgłoszenie wykrytej w otrzymanym produkcie wady w ramach reklamacji masz 2 lata od momentu otrzymania produktu. Zgłoś reklamacje a następnie pobierz dokument reklamacji wydrukuj go i wypełnij.

Reklamowany produkt włóż do oryginalnego opakowania jeśli jeszcze posiadasz - wraz z wszystkimi akcesoriami. Jeżeli produkt jest na baterie, koniecznie je wyjmij aby nie doprowadzić do ich wylania w czasie transportu. Całość spakuj do kartonu i zabezpiecz przed uszkodzeniami. W żadnym wypadku nie wysyłaj produktów w kopercie, a do środka paczki koniecznie załącz wydrukowanej i wypełniony wcześniej dokument oraz paragon.

Reklamowany produkt wyślij na adres IAV Polska Michał Marzecki, ul. Sobótki 4/10, 80-247 Gdańsk.
Przesyłkę odsyłasz na swoją odpowiedzialność i to ty odpowiadasz za jej skuteczne dostarczenie. Nie odbieramy paczek z opłatą uiszczaną przez adresata, a koszty wysyłki wadliwego produktu do nas zwracamy po pozytywnym uznaniu reklamacji.
W przypadku procedury reklamacyjnej nie zwracamy środków, a możliwa jest jedynie wymiana egzemplarza reklamowanego produktu na nowy wolny od wad. Zwrot środków lub wymiana na inny produkt możliwa jest natomiast dopiero wtedy, kiedy nie mamy już możliwości dostarczenia nowego wolnego od wad egzemplarza - czyli na przykład wtedy kiedy produkt lub jego wersja została wycofana ze sprzedaży

W przypadku ujawnienia się wady produktu możemy zgodnie z Twoim życzeniem: a) na nasz koszt wymienić lub naprawić wadliwy produkt (zwracamy również koszt jego odesłania do sklepu), b) zaproponować wymianę na inny produkt. Jesteśmy elastyczni w tym względzie.

Pamiętaj, że masz również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI

IAV Polska 
ul. Sobótki 4/10
80-247 Gdańsk